دانلود موبوگرام ضد فیلتر برای اندروید

يکشنبه 1 تير 1399
13:52
حسین

دانلود موبوگرام اصلی با حالت روح ضد فیلتر (رایگان) + موبوگرام قدیمی برای اندروید پایین + موبوگرام 4 و 3 و 2

موبوگرام نام بهترین ، سریعترین و پرطرفدارترین نوع از تلگرام های غیر رسمی موجود برای اندروید است که توانسته در مارکت های مختلف ، میلیون ها نصب موفق به دست بیاورد و همین باعث شده عنوان محبوبترین تلگرام غیر رسمی موجود را در تلفن های اندرویدی به نام خود ثبت کند ! در ادامه با دانلودی ها همراه باشید .



موبوگرام اصلی با حالت روح چه ویژگی هایی دارد ؟

موبوگرام اصلی که امروزه نام آن را بسیار میشنوید دارای ویژگی های خاص و بی نظیری است که هر کاربری را نیازمند خود میکند ! از جمله این ویژگی ها میتوان به حالت روح اشاره کرد . با فعال سازی این گزینه دیگر افراد نمیتوانند زمانی که شما آنلاینید از این موضوع با خبر شوند که واقعا ویژگی جذاب و فوق العاده ای است .

ویژگی دیگری که بسیار عالی میباشد این است که موبوگرام ضد فیلتر شده و دیگر نیازی نیست کاربران نگران فیلترینگ این برنامه در داخل ایران باشند و به راحتی میتوانند در فضای آن گردش کرده و کار های روزمره خود را بدون نیاز به برنامه خاصی انجام دهند .

علاوه بر این ها ، شما میتوانید در موبوگرام ضد فیلتر ، وضعیت تایپینگ خود را مخفی سازید ! ینی هنگامی که درحال ارسال پیامی برای فردی هستید ، او نمیتواند متوجه این موضوع شود و تنها زمانی پیام شمارا خواهد دید که روی دکمه ارسال کلیک کنید .

برای دانلود موبوگرام ضد فیلتر به دانلودی ها مراجعه کنید .

برای دیدن نقد و بررسی موبوگرام به دیجیاتو مراجعه کنید .


[ بازدید : 42 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اندروید ها است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]